Services

Met een all-in service contract van DocuCom ontzorgen we je volledig. Wij houden continue toezicht op je apparatuur en signaleren op afstand welke onderdelen aan onderhoud of vervanging toe zijn.

 

Indien een toner bijvoorbeeld onder een afgesproken peil komt dan wordt er al een nieuwe toner toegestuurd! Zelf toner controleren en bijbestellen hoeft dus niet meer.

       

Verder worden tellerstanden automatisch afgelezen en heb je standaard inzicht in je gegevens. Daarnaast kun je kiezen voor uitgebreide rapportages en functies om het aantal afdrukken te verminderen, zoals het aantal kleur afdrukken per gebruiker.

Storing? Bel of mail voor support

Neem contact op met ons serviceteam om je storing te melden zodat wij dit zo snel mogelijk voor jullie op kunnen lossen. 

Develop: 020 - 658 41 41

Konica: 020 - 658 41 41

Kyocera: 020 587 72 50

Xerox: 073 - 850 80 58 

TeamViewer voor remote support

Bij een probleem of storing vragen onze engineers je wellicht om TeamViewer te installeren. Met dit programma kunnen wij snel remote support bieden. Wel zo handig. Download TeamViewer gratis. 

Tellerstand doorgeven?

De tellerstanden vind je terug op het display van je multifunctional.

 

Als je jouw serie- of contractnummer niet weet, kijk dan op één van je facturen. Daar worden ze altijd vermeld.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.