Service & Support

Met een all-in servicecontract van DocuCom ontzorgen we je volledig. Wij houden continue toezicht op je apparatuur en signaleren op afstand welke onderdelen aan onderhoud of vervanging toe zijn.

 

Indien een toner onder een afgesproken peil komt dan wordt er al een nieuwe toner toegestuurd! Zelf toner controleren en bestellen hoeft dus niet meer.

 

Verder worden tellerstanden automatisch uitgelezen en heb je standaard inzicht in je gegevens. 

Storing melden

Neem contact op met ons serviceteam om je storing te melden zodat wij dit zo snel mogelijk voor jullie op kunnen lossen.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Toner bestellen

Heb je geen contract maar wel nieuwe toner nodig? Vul het bestelformulier in en de toner(s) worden nog dezelfde dag verstuurd.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Tellerstand doorgeven

De tellerstand vind je terug op het display van je multifunctional. 

 

Als je jouw serie- of contractnummer niet weet, kijk dan op één van je facturen. Daar worden ze altijd vermeld.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.